groben ([info]groben) wrote,

В стиле незабвенного Т.Кленси.

Не лишенный рациональных зерен размышлизм от уважаемого [info]posmixator. К прочтению рекомендую.

Я не во всем согласен с автором. Но ряд его основных тезисов - поддерживаю. А именно:

1. Европа нас давно "сдала" и является точно таким же врагом, как и нынешняя Россия (говорю о государствах, а не о народах).

2. Современный украинский государственный аппарат независимо от его политического происхождения сам является угрозой существованию государства Украина.

  • Post a new comment

    Error

  • 18 comments

[info]roman_sharp

September 7 2007, 18:49:16 UTC 4 years ago

Ну если дело только в выводах, то читать облом.

1. Эвропа - "и не друг, и не враг, а так". Они занимаются своими делами. Человек человеку волк, - кыпитылизм, ети его конем, слоном, бегемотом и жирафом вместе и по очереди.

2. Ну а это, как грится, к бабке не ходи. И не только государственный!

[info]roman_sharp

September 7 2007, 18:51:04 UTC 4 years ago

Р.S. А [info]posmixator, как бы это сказать помягче, с уклоном в западнический ортодоксальный национализм. Мне Солодько как-то ближе, хотя он и бандеровец ;)

[info]roman_sharp

September 7 2007, 23:14:13 UTC 4 years ago

Р.S. А причем тут Клэнси?

[info]groben

September 9 2007, 15:38:59 UTC 4 years ago

Страшилка выполнена вполне в стиле Кленси. О чем, собственно, сам автор и говорит открытым текстом.

[info]roman_sharp

September 10 2007, 06:21:05 UTC 4 years ago

Пардон, но подобные опусы пана Посмихатора провоцируют меня на КГ/АМ.

Это старое доброе нытье гнуснейших нациков, и пан Посмихатор в этом отнюдь не одинок. И Ту-95 у него уже стал "сверхзвуковым бомбардировщиком"....

КГ/АМ, однозначно.


Лучше бы подумал, {censored}, какую конкуренцию "российскому простору" может составить он лично, и почему я не хочу солидаризоваться с истеричными нытиками посмихаторами-андруховичами.

[info]groben

September 10 2007, 07:37:54 UTC 4 years ago

Пардон, но подобные опусы пана Посмихатора провоцируют меня на КГ/АМ.

Ну так КГ/АМ'ь. У нас пока еще как бы свобода слова. :))

[info]sparrow_hawk

September 7 2007, 19:06:47 UTC 4 years ago

всё правильно

ни на кого не расчитывать. скидывать к едрёной фене эту бандитскую олигархию с её (анти)национальным правительством

[info]groben

September 9 2007, 15:39:56 UTC 4 years ago

Что там классик в свое время говорил о "революционной ситуации"? ;)

[info]sparrow_hawk

September 9 2007, 19:21:46 UTC 4 years ago

верхи уже не могут ничего реального, фактически

[info]haidamac

September 7 2007, 20:21:58 UTC 4 years ago

Стосовно Європи-ворога, не тре так трагічно. Європа просто сусід, якому на нас начхати, і тим все сказано
А от за 2-й висновок обома руками
А власне досить плакатися про "проіскі" зовнішніх "ворогів". Треба з себе починати

[info]stanislav_ab

September 8 2007, 05:43:58 UTC 4 years ago

1. У нас немає і не може бути кращого друга ніж Європа. Бо Україна це Європа.
2. Теж не згоден.

[info]groben

September 9 2007, 15:45:25 UTC 4 years ago

1. У нас немає і не може бути кращого друга ніж Європа. Бо Україна це Європа.

Я навмисне підкреслив, що мав на увазі держави (себто, конкретні кола серед еліт), а не населення країн Європи. Поки перщі кермують Євросоюзом - він буде проводити лицемірну та ворожу політику щодо України. Ми з вами про це у свій час багато дискутували.

На мій погляд, ми маємо певні шанси мати за союзника США, але для цього зараз не кращі часи.

[info]stanislav_ab

September 10 2007, 14:28:24 UTC 4 years ago

США стійкий союзник України, це більше ніж просто шанси. Нажаль український уряд не найкращий партнер уряду США. Хоча адміністрація Буша це теж не подарок :-)

[info]haidamac

September 10 2007, 09:50:45 UTC 4 years ago

1. Україна - це Европа географічно. У всих інших відносинах, починаючи від тієї ж державної влади і самоврядування і закінчуючи правилами ведення бізнесу - на жаль - Азія :(
2. Аргументуйте. Я нажаль бачу лише політиків, які експуатують національну ідею для досягнення власних інтересів, нічого для її втілення не роблячи. ІМХО вони ще гірші вороги, аніж вороги явні, Яник енд компані, тобто

[info]stanislav_ab

September 10 2007, 14:26:46 UTC 4 years ago

1. Я думаю Ви слабо уявляєте різницю між азійським способом ведення справ і українським. Тоді Італія і Греція це також Азія, бо там і корупція і т.п. Такі явища як Помаранчова Революція неможливі у Азії.

2. При всій недосконалості українського держ. апарата це єдиний державний апарат українців. Багатовікова відсутність такого апарату, а значить і досвіду, і еліт - ось найбільша загроза.

[info]groben

September 11 2007, 06:16:44 UTC 4 years ago

При всій недосконалості українського держ. апарата це єдиний державний апарат українців. Багатовікова відсутність такого апарату, а значить і досвіду, і еліт - ось найбільша загроза.

Під "апаратом" я мав на увазі тих вилупків які зараз вважають себе за "українську еліту". Ця "еліта" є ще більшою загрозою ніж відсутність еліти взагалі. Боюся, що без "кровопускання" вправити їй мізки вже не вдасться. Тобто з великою вірогідністю на нас чекає ще одна революція і вона вже буде зовсім не мирною. На жаль.

[info]groben

September 9 2007, 15:40:37 UTC 4 years ago

А власне досить плакатися про "проіскі" зовнішніх "ворогів". Треба з себе починати

З цим пунктом згоден на всі 100%. :)

[info]andy_wl

September 8 2007, 05:32:32 UTC 4 years ago

Ну, "кто виноват" - понятно
А что делать?
Create an Account
Forgot your login or password?
Facebook Twitter More login options
English • Español • Deutsch • Русский…